Доброго дня, студенти!
Пише вам випускник ІнЕМ 2005 року, нині директор департаменту управління бізнес-процесами компанії Intellias – Віталій Кобецький. Нещодавно ми з Олексою Побурком мали обговорення, в якому він розповів про труднощі, з якими стикається університет в ході запровадження централізованої комунікаційної платформи на базі MS Teams. Зокрема, про певне несприйняття вами, студентами, цього інструменту. Тож ми домовились, що я спробую розповісти про успішний досвід запровадження MS Teams в нашій компанії.
Отже, картинка нижче, попри те, що трохи схожа на схематичне зображення африканських баобабів, насправді показує, як ми, в далекому 2019 році, маленькими кроками запускали MS Teams в себе в компанії:
Станом на кінець 2018 року компанія з більш ніж тисячою працівників все ще використовувала для обміну миттєвими повідомленнями та конференц-зв’язку мікс різноманітних систем – переважно скайп з персональними екаунтами, а також slack, дехто використовував MS Skype for business тощо. Це створювало ряд труднощів, з якими ми вирішили почати боротись:
- Ризики інформаційної безпеки, пов’язані з використанням корпоративних даних в приватних месенджерах: неможливість встановлювати та виконувати політики зміни паролів, запровадження двофакторної аутентифікаіцї, захисту та відновлення облікових записів після зламів
- Складність пошуку потрібних колег
- Неможливість інтеграції з іншими корпоративними інформаційними системами – аналітичними дашбордами, сховищами даних, системою електронного листування, календарями та багатьма іншими
- Складність підтримки розрізненої інфраструктури
- Тощо
Тож ми провели комплексний аналіз існуючих на ринку систем та в фінальному раунді, з-поміж Slack Enterprise Grid та MS Teams, вибрали останню. Не можу сказати, що процес запуску і адаптації відбувся дуже легко – такі зміни завжди сприймаються не дуже оптимістично користувачами, які звикли працювати по-іншому. Однак ми були наполегливими і заходи, яких ми вжили, дали результат.
З часом ця система стала невід’ємною складовою діяльності кожного з понад 1600 моїх колег, а в умовах пандемії, коли ми перейшли на віддалений режим роботи – уявити робочий день без MS Teams стало взагалі неможливо. Станом на сьогодні, в нашій компанії щодня відбувається аудіо-відео дзвінків сумарною тривалістю в ~150 тис хвилин та відправляється ~60 тис повідомлень в чати.
Також додам, що, наскільки мені відомо, MS Teams використовується в переважній більшості великих українських ІТ- та не лише ІТ-компаній.
На вашому кар’єрному шляху буде багато систем, які потребуватимуть часу та зусиль на їх вивчення. То-ж чому би не освоїти хоч одну з них вже зараз, щоб в майбутньому мати можливість сфокусуватись на більш важливих речах?
Дякую, що дочитали. Сподіваюсь, що ця інформація стане вам у нагоді. Якщо маєте питання, про MS Teams і не тільки – пишіть, спробую відповісти.
Віталій (Vitaliy Kobetskyy Director, BPM www.intellias.com)